Usuwanie gumy z nawierzchni dróg startowych lotnisk

Od wielu lat firma „POLTIM” stosując metodę hydrodynamiczną usuwa gumę z nawierzchni dróg startowych na polskich lotniskach. Uszorstniona w ten sposób nawierzchnia ma lepszą przyczepność i przyczynia się do bezpieczniejszego lądowania i startu samolotów.

poltim-usuwanie-gumy-1 poltim-usuwanie-gumy-2

Usuwanie oznakowań poziomych (farba)

Ten rodzaj usług również wykonywany jest głównie na lotniskach z uwagi na wykorzystanie samej wody bez ścierniwa lub piasku. Dlatego, tak jak w przypadku usuwania gumy, cały proces odbywa się stosunkowo szybko bez zakłóceń w bieżącym funkcjonowaniu lotniska.

usuwanie-oznakowan-poziomych-1 usuwanie-oznakowan-poziomych-2

Odsłonięcie zbrojenia w betonie (przygotowanie pod reprofilację)

odsloniecie-zbrojenia-1 Widok skorodowanego betonu i zbrojenia przed kuciem (strop podziemnego zbiornika wodnego)
odsloniecie-zbrojenia-2 Skuwanie betonu wokół zbrojenia
odsloniecie-zbrojenia-3 Odsłonięte zbrojenie

Czyszczenie wewnętrznych powierzchni rurek i rurociągów

Metoda hydrodynamiczna (550 - 750 bar) z zastosowaniem dysz obrotowych, których kierunek wylotu strumienia wody umożliwia jednoczesne czyszczenie wewnętrznych ścianek rurki i ruch posuwisty dyszy w głąb rurki.

czyszczenie-wewnetrznych-powierzchni-1 czyszczenie-wewnetrznych-powierzchni-2

Zasada działania dyszy w rurkach

Czyszczenie zbiorników i usuwanie osadów powstałych w trakcie różnych procesów chemicznych

czyszczenie-zbiornikow Fragment wyczyszczonej ściany zbiornika z twardego osadu klejowego

Czyszczenie chłodnic i układów olejowych

czyszczenie-chlodnic-1 Fragment układu olejowego
czyszczenie-chlodnic-1 Zabrudzona chłodnica w układzie
czyszczenie-chlodnic-3 Proces czyszczenia
czyszczenie-chlodnic-4 Stan przed i po wyczyszczeniu

Powierzchniowe kucie betonu z pozostawieniem zbrojenia na wybranym fragmencie słupa

kucie-betonu